reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viktor Klimo

Viktor Klimo

Bloger 
  • Počet článkov:  111
  •  | 
  • Páči sa:  0x

freelance designerwww.klimo.netPostrehy, pripomienky a ostatné posielajte na: klimo[zavinac]blog.sme.skNa internete pod menom rockblock alebo protinoha Zoznam autorových rubrík:  DizajnVarenieKávaSydneyExtrémne športyZdravé nakupovanieSúkromnéNezaradenéMafia

reklama

Mafia

Pán Ďurkovský, nezabudol som na vás...

Viktor Klimo

Pán Ďurkovský, nezabudol som na vás...

Keď bežala kauza Vegetka a diali sa čudné veci okolo paláca Motešických, sľúbil som Vám tu na blogu, že si počkám, ako to dopadne. Ani som nemusel dlho čakať, vyústenie rôznych kauz dostalo včera túto škaredú bodku: http://www.sme.sk/c/5739452/durkovsky-uznal-pred-odchodom-z-funkcie-800-tisicovy-zavazok.html

  • 27. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 793x
  • 11
V Nitre sa neoplatí servisovať bicykel

Viktor Klimo

V Nitre sa neoplatí servisovať bicykel

Dostal som bicykel. Bol celkom podľa môjho gusta, čierny, naleštený. Akurát mal len jednu rýchlosť, tak som to chcel zmeniť. Objednal som si vo fabrike v Oslanoch zadnú prehadzovačku s troma rýchlosťami a chcel si to nechať vymeniť v servise, teda prepliesť koleso. V Nitre som nepochodil.

  • 26. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 088x
  • 47
Paľba zamotaná do propagandy alebo Ako u mňa končí kauza Vegetka

Viktor Klimo

Paľba zamotaná do propagandy alebo Ako u mňa končí kauza Vegetka

Kto videl včera v noci reláciu Paľba, mohl byť svedkom celkom slušnej propagandy v prospech bratislavského magistrátu a developera. Obludné na tom celom je, aká mašinéria sa dokáže spustiť v tomto štáte, ak šliapnete štátnemu úradníkovi na prst.

  • 7. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 816x
  • 22
Arogancia na linke 112 alebo Už nás to nebaví

Viktor Klimo

Arogancia na linke 112 alebo Už nás to nebaví

Práve sme sa vracali z dovolenky, za sebou veľa kilometrov a tri rôzne krajiny. Po jedenástej v noci sme už boli na rýchlostnej ceste R1 medzi Sereďou a Nitrou. Pred Šoporňou je most cez Váh. Bola prázdna cesta a na tempomate som mal zaseknutých 130. Žena mi zrazu vraví, že na začiatku mosta videla na zvodidlách sedieť mladého chalana.

  • 30. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 335x
  • 43
Bratislavská Vegetka znovu otvorená, ale propaganda pokračuje

Viktor Klimo

Bratislavská Vegetka znovu otvorená, ale propaganda pokračuje

Po článku v Novom Čase, ktorý hlásal, že vo Vegetke pripravujú jedlá s kúskami plesnivej omietky a suroviny tam obžierajú potkany prišla hygiena a prevádzku dala zavrieť. Ak by som použil zdravý sedliacky rozum, tak si viem spočítať, že ak by tvrdenie NČ bolo pravdivé, asi by som už dávno mal zdravotné ťažkosti. A so mnou zhruba 2000 ďalších ľudí, ktorí sa tam denne chodia stravovať.

  • 31. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 842x
  • 33
reklama
Zásadné otázky o Vegetke

Viktor Klimo

Zásadné otázky o Vegetke

V rôznych článkoch aj reakciách na blogoch čítam odmietavé komentáre ľudí voči primátorovi aj developerovi, chválu na jedlo a ďalšie informácie. Nikde však nezazneli omnoho podstatnejšie otázky, ktoré si treba položiť: - Ukážte mi na Slovensku súkromnú firmu (nie park, plot, pamiatku), za ktorú sú ochotní jej klienti zorganizovať protest? (petícia sa už podľa mojich informácii chystá) - Ukážte mi gastronomické zariadenie na Slovensku, kde sú ochotní ľudia vystáť rad za dažďa aj zimy? Ak sú toto ľudia ochotní spraviť, tak hádam v týchto dvoch jedálňach robia niečo prekliate dobre... http://bratislava.sme.sk/c/3876977/Vegetka-konci-mestu-prekaza-rad.html http://www.ambience.sk/vegetka-skonci-durkovsky-chce-luxus http://www.delikatesy.sk/restauracie-obchody/tak-nam-zavru-vegetku/

  • 21. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 797x
  • 24
Logika štátnej moci v akcii

Viktor Klimo

Logika štátnej moci v akcii

Tak si to pekne spočítajme: v Nitre skupina skínov napadla a zbila skupinu mladých ľudí. Policajti rozmlátili hubu hudobníkovi počas koncertu. Policajt zbil chlapca pri podávaní svedeckej výpovede. A teraz fenomenálne riešenie na znovunastolenie poriadku z dielne miestneho zastupiteľstva: bary, reštaurácie a diskotéky musia po polnoci zavrieť. Dobrá logika, čo poviete?

  • 20. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 625x
  • 13
Ako šampinóny...

Viktor Klimo

Ako šampinóny...

Keď sa pozriem na našu politickú scénu, vládu a jej kroky za tento rok, napadne mi jedna veta, ktorú som počul ešte v Sydney...

  • 17. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 723x
  • 8
Polícia, spoločnosť a problémy s tým spojené

Viktor Klimo

Polícia, spoločnosť a problémy s tým spojené

V poslednom čase sa vrece roztrhlo s rozbitými nosmi, natrhnutými perami, drevenými tyčami a vtipkujúcimi policajtami, ktorí sa šmýkajú na mlákach, prípadne inak taktizujú.

  • 8. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 615x
  • 1
Stádo ide v pondelok do práce

Viktor Klimo

Stádo ide v pondelok do práce

Dnes ráno som si privstal, už len preto, lebo pondelok a zasa budú rady na autobus dlhšie ako inokedy. Denne totiž dochádzam z Nitry do Bratislavy za prácou, takže už som vycvičený. Ako každé ráno, som teda nasadol so ženou do auta a zaviezol sa na autobusovú stanicu.

  • 22. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 796x
  • 23
reklama
Štát, cirkev, eutanázia a iné

Viktor Klimo

Štát, cirkev, eutanázia a iné

V poslednom čase sa na verejnosti prepiera veľa rôznych tém. Cirkev pripindáva do učebníc etickej a sexuálnej výchovy, pripindáva aj do eutanázie, antikoncepcie a iných citlivých tém.

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 620x
  • 90
Vláda je zlý manažér

Viktor Klimo

Vláda je zlý manažér

Práve som sa dočítal v novinách, že vláda nato, aby splnila svoj sľub rýchlej výstavby dialnic, chce osloviť súkromných investorov. Prečo jej potom vadia súkromní investori v iných oblastiach správy štátu.

  • 16. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 688x
  • 3
Ľahostajnosť Nitranov alebo keď vás okradnú...

Viktor Klimo

Ľahostajnosť Nitranov alebo keď vás okradnú...

Včera sa stala mojej blízkej príbuznej veľmi nepríjemná vec: za bieleho dňa ju okradli. Čo je však omnoho nepríjemnejšie, je fakt, že jej nikto nepomohol.

  • 10. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 245x
  • 23
Potrebujeme megaboard alebo vypíliť stromy, aby ho bolo vidieť?

Viktor Klimo

Potrebujeme megaboard alebo vypíliť stromy, aby ho bolo vidieť?

Ak cestujete často po dialnici D1 smerom z Bratislavy do Trnavy, určite ste si všimli, že tam nedávno vyrástol nový megaboard. Tróni na ňom reklama na televízor Samsung.

  • 24. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 475x
  • 14
Niečo nie je v poriadku s našimi televíziami

Viktor Klimo

Niečo nie je v poriadku s našimi televíziami

Včera som prišiel domov o niečo neskôr, moja rodinka už uložená pred televízorom. Pozerám, na obrazovke Rozboril a Boučková...

  • 23. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 014x
  • 46
reklama
Ad: Pod lampou, resp. následný debatkrúžok dnes večer

Viktor Klimo

Ad: Pod lampou, resp. následný debatkrúžok dnes večer

Práve sledujem diskusnú reláciu o predošlých udalostiach okolo relácie Pod lampou. Iba dve veci: je trápne, ak sa k podľa mňa morálnemu problému vyjadrujú mediálni experti, členovia najrôznejších rád a politici. Morálnu dilemu nech si každý vyrieši sám v sebe. Či už racionálne alebo cez náboženstvo. Je rovnako trápne, koľko novinárov na Slovensku prestúpilo na opačnú stranu barikády, teda do politiky. Zároveň však musím súhlasiť s dnešným prehlásením Štefana Hríba, že tu máme zvyk, väčšinu vecí zahovoriť. Tak to nakoniec dopadlo aj s touto diskusiou. Najlepšie to zakažným zhrnul mediálny analytik z Čiech - čudoval by sa vraj, že niekto túto diskusiu vôbec dopozeral do tohoto okamihu. Relácia tak bola o všetkých, aj keď pani moderátorka stále vykrikovala, aby ich tam neťahali, keďže nemajú možnosť reagovať, nebola o názoroch moderátorky, aj keď ich v kľúčových chvíľach predsa len vyjadrila, v tejto relácii sa pokryvilo všetko, čo sa len dalo. Jediný pocit, ktorý mi po tejto relácii a s ňou spojenými udalosťami ostal, je ten, že príliš málo ľudí má dnes chbtovú kosť a jasne v sebe vyriešenú morálnu dilemu, za ktorú sa dokáže v kľúčovom momente postaviť.

  • 18. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 375x
  • 146
Ako zarobiť na internete, alebo ďalšia pyramída?

Viktor Klimo

Ako zarobiť na internete, alebo ďalšia pyramída?

Som administrátorom športového portálu www.parkour.sk. V poslednom čase ma niektorí moderátori upozorňovali, že sa na internete množia kópie materiálov z našej stránky. Podobný problém majú momentálne aj naši kolegovia z Čiech. Ako sme obaja zistili, problém má spoločného menovateľa: českú firmu Webgarden.

  • 9. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 275x
  • 21
Nefungujúca zákaznícka linka poisťovne Dôvera

Viktor Klimo

Nefungujúca zákaznícka linka poisťovne Dôvera

Dnes ráno som bol odovzdať preukaz poistenca do svojej starej poisťovne a zároveň sa snažil vybaviť si nový v Dôvere. Ešte včera večer som sa snažil dostať sa na webstránku spomínanej poisťovne, lebo som vedel, že v Nitre sa sťahovali. Stránka bola celý večer nedostupná.

  • 5. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 943x
  • 9
Výchova nitrianskych byrokratov v praxi

Viktor Klimo

Výchova nitrianskych byrokratov v praxi

Nedávno manželke prišlo oznámenie, že sa má prihlásiť na platenie za odvoz odpadov. Keďže sme boli dlhodobo preč, boli sme od tejto povinnosti oslobodení, teraz keď sme späť tak treba opäť platiť s čím samozrejme problém nie je. V spomínanom lajstre bolo vymenovaných niekoľko zákonov, v neskoršom znení, v skoršom znení aj v pôvodnom znení, ale žiaľ bez titulkov...

  • 8. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 612x
  • 3
Most Chucka Norrisa v Budapešti

Viktor Klimo

Most Chucka Norrisa v Budapešti

V Budapešti bude nový most a mesto sa rozhodlo, že ho nechá pomenovať národu. Na svojej stránke ľudia možu jednak navrhovať mená pre most a jednak hlasovať za už nominované. Sranda je však v tom, že na deviatom mieste je momentálne názov Most Chucka Norrisa... a to aj vďaka Slovákom a reťazovým emailom...

  • 3. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 679x
  • 36
reklama
SkryťZatvoriť reklamu