reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viktor Klimo

Viktor Klimo

Bloger 
  • Počet článkov:  111
  •  | 
  • Páči sa:  0x

freelance designerwww.klimo.netPostrehy, pripomienky a ostatné posielajte na: klimo[zavinac]blog.sme.skNa internete pod menom rockblock alebo protinoha Zoznam autorových rubrík:  DizajnVarenieKávaSydneyExtrémne športyZdravé nakupovanieSúkromnéNezaradenéMafia

reklama

Nezaradené

Edge od Eurotelu + Motorola V547, časť druhá

Viktor Klimo

Edge od Eurotelu + Motorola V547, časť druhá

toto je pokračovaním môjho predošlého článku Prve dojmy s Eurotel EDGE + Motorola V547.Oba produkty používam už viac ako týždeň a porovnávam...

  • 18. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 994x
  • 15
Prvé dojmy s Eurotel EDGE + Motorola V547

Viktor Klimo

Prvé dojmy s Eurotel EDGE + Motorola V547

Po dlhom zvažovaní všetkých pre a proti som sa rozhodol vyskúšať si službu Internet Nonstop od Eurotelu zalozenú na službe EDGE. Tento článok nemá byť reklamou, ale skôr iba informáciou pre všetkých, ktorý nad touto službou rozmýšlajú a nevedia, či je to dosť rýchle alebo spoľahlivé.

  • 11. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 414x
  • 41
Zábava á la Aurel

Viktor Klimo

Zábava á la Aurel

O cenách Aurel sa toho už popísalo aj v blogoch pomerne dosť (jeden napríklad tu), rovnako som si dnes v tlačenom SME prečítal krátku glosu na túto tému. Zisťujem, že samotná show sa glosátorom vcelku páčila. Ale pekne po poriadku...

  • 7. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 064x
  • 8
Ako pavúk muchu chytil

Viktor Klimo

Ako pavúk muchu chytil

Bol klasický utorkový večer, pozerali sme so ženou do bedničky s pohyblivými obrázkami a kde sa vzala, odniekadiaľ sa vydrala tučná a ospalá mucha. Asi zostala pomýlená, lebo jar ešte nehrozí, a tak lenivo lietala po izbe... niekedy dokonca v polovici letu jednoducho padla na zem... Vcelku komické to pozorovať. Ale keď po niekoľký krát padla rovno na mňa, stratil som nervy...

  • 3. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 789x
  • 8
Kedy nazvali aroganciu priebojnosťou?

Viktor Klimo

Kedy nazvali aroganciu priebojnosťou?

Jedna moja známa nastúpila do nového zamestnania. Je to slušné dievča a nepovedal by som, že by nebola dosť priebojná. Práve naopak. Dokáže sa postaviť za svoje názory. Rovnako sa dokáže ozvať, keď všetci ostatní mlčia. Všetko však v medziach slušnosti. Vravela mi táto moja známa, ako jej kolegyňa vyčíta nepriebojnosť a prílišnú slušnosť. V predstavách niektorých ľudí, ako sa neskôr známa niekoľkokrát presvedčila, priebojnosť zrejme znamená narevať na niekoho, dobre ho zdrbať a takýmto spôsobom si vymôcť svoje. Toto som zistil aj ja, keď som sa vrátil po dlhom čase zo zahraničia. Pamätám si ako ma to prekvapilo a zaskočilo. Kam sa podela naša príslovečná srdečnosť, pýtal som sa sám seba...

  • 28. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 283x
  • 9
reklama
Este raz Orange...

Viktor Klimo

Este raz Orange...

V blogu Ivana Kahanca sa objavila reakcia na môj predošlý článok Pomarančové deja vu, ktorý bol o zlých skúsenostiach v firmou Orange. Tu je mierne doplnenie...

  • 19. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 115x
  • 28
Pomarančové deja vu...

Viktor Klimo

Pomarančové deja vu...

Názov je možno mierne psychedelický, obsah je však úplne prozaický: neskutočné zážitky u mobilného operátora Orange dnes v Nitre...

  • 17. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 666x
  • 18
reklama
SkryťZatvoriť reklamu