reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viktor Klimo

Viktor Klimo

Bloger 
  • Počet článkov:  111
  •  | 
  • Páči sa:  0x

freelance designerwww.klimo.netPostrehy, pripomienky a ostatné posielajte na: klimo[zavinac]blog.sme.skNa internete pod menom rockblock alebo protinoha Zoznam autorových rubrík:  DizajnVarenieKávaSydneyExtrémne športyZdravé nakupovanieSúkromnéNezaradenéMafia

reklama

Nezaradené

Prečo ľudia nadávajú na cyklistov, policajtov a politikov...

Viktor Klimo

Prečo ľudia nadávajú na cyklistov, policajtov a politikov...

V Nitre sa začali cyklistické preteky Okolo Slovenska. Fajn akcia, sám som cyklista a budem rád, keď sa cyklistika ešte viac rozšíri. Ale nie spôsobom, akým túto akciu nezvládlo mesto a organizátor.

  • 2. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 936x
  • 19
Bye-bye Orange

Viktor Klimo

Bye-bye Orange

Od pomarančového operátora som odišiel pred pár mesiacmi. Pre tucet dovôdov, prečo aj iní ľudia. Tento víkend, na výlete v Rakúsku, som si zrazu uvedomil ďalší príjemný "bonus" odchodu. Kým moja manželka na služobnom Orange telefóne dostala 7 (slovom sedem!!!) reklamných sms od svojho operátora, ja na 02 jedinú. Príjemné zistenie.

  • 7. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 690x
  • 52
Zlaté teľa...

Viktor Klimo

Zlaté teľa...

Sedím ešte v kancelárii, práve prišiel kolega z mesta, vraj bratislavský Aupark prišiel komplet o elektriku a vládne tam absolútna panika. Byť tam, vyleziem na svoje auto, chytím do ruky nejakú tmavú knihu a začal by som kričať z plného hrdla: "Armagedon, armagedon... koniec sveta prichádza, utekajte ľudia...!!!" Skrátka niečo na spôsob Českého sna, davová hystéria. Čo poviete, čo by sa stalo? ;-) Doplnenie Predstav si, že si v tom Auparku a niekto začne toho hučať. Čo by si spravil ty, prípadne čo si myslíš, že by spravila masa? Len taká malá predvianočno-sociologicko-šialená sonda, nič viac... http://www.bleskovky.sk/cl/10/187868/V-bratislavskom-Auparku-uviazli-ludia-po-vypadku-elektriny

  • 18. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 762x
  • 21
Konečne oddych za volantom, vďaka defektu...

Viktor Klimo

Konečne oddych za volantom, vďaka defektu...

Včera mi do práce volá žena, že máme defekt. Vravím jej, nehaj auto tam, kde je. Keď sa vrátim večer, vymením to. Aj tak som sa chystal v pondelok prezúvať na zimné, tak ich rovno prezujem zajtra. V penuservise ma preobjednali, takže pohoda. No čo sa budem jedovať, defekt je predsa brnkačka, to mám hravo vymenené. Omyl.

  • 26. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 707x
  • 8
Reči z Dunajskej

Viktor Klimo

Reči z Dunajskej

Mám to veľké šťastie, že už dlhšie kotvím (pracovne) na Dunajskej. Tej Dunajskej, ktorú spomína aj Julo Satinský. Tej Dunajskej, ktorá spolu s Grösslingovou spája centrum mesta s Nivami.

  • 17. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 343x
  • 50
reklama
Megaboard Samsung, reakcia PR agentúry

Viktor Klimo

Megaboard Samsung, reakcia PR agentúry

Po tom, ako bol nedávny blog Potrebujeme megaboard alebo vypíliť stromy, aby ho bolo vidieť? zverejnený v tlačenej verzii SME, som dostal reakciu PR agentúry, ktorá má na starosti komunikáciu značky Samsung na Slovensku. S ich dovolením uverejňujem ich stanovisko.

  • 28. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 498x
  • 28
Pondelkové ráno na ceste alebo ako zvedavec do druhého napálil...

Viktor Klimo

Pondelkové ráno na ceste alebo ako zvedavec do druhého napálil...

Už dlhší čas dochádzam každý deň z Nitry do Bratislavy za prácou, na pondelkové a piatkové kolóny som si už zvykol... Na hlúposť niektorých vodičov si asi nezvyknem nikdy...

  • 12. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 942x
  • 2
Jedna fungujúca povera

Viktor Klimo

Jedna fungujúca povera

Ešte v Sydney, kde som miešal kávu v Bar Coluzzi, sa občas stalo, že niekomu trepol na zem pohár, zabehla bruschetta alebo sa potkol na schodoch. Pri každom podobnom incidente som si všimol Gréka Georga za kafémašinou. Vždy onervóznel a ticho si sám pre seba zahundral: "Ešte dva krát a bude pokoj..."

  • 7. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 222x
  • 3
Problém s pasovými fotkami v centre Bratislavy

Viktor Klimo

Problém s pasovými fotkami v centre Bratislavy

Dajme tomu, že máš na CD napálené fotky, z ktorých si chceš dať spraviť vo fotoslužbe pasové fotky. Ver alebo nie, v centre Bratislavy to môže byť problém.

  • 24. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 084x
  • 18
Skapal mi motor na križovatke, čo bolo potom

Viktor Klimo

Skapal mi motor na križovatke, čo bolo potom

Minule sme sa vracali z menšej dovolenky z južných zemí, práve sme vošli do mesta a zastali na prvej križovatke. Auto už toho zrejme malo dosť, lebo keď padla zelená, jednoducho skapalo. Inštinktívne som pozrel do spätného zrkadla, či sa náhodou auto za mnou nepohlo vpred a či to neschytám od nejakého nedočkavca.

  • 9. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 568x
  • 1
reklama
Loďou po Prahe a grilovaný losos

Viktor Klimo

Loďou po Prahe a grilovaný losos

Na uhorkovú sezónu sa teda sťažovať nemôžem. V rámci malého výletu som sa ocitol v Prahe na svadbe svojej svokry. Samo o sebe zamotaná vec, ktorú tu nebudem rozvádzať, ale program, ktorý sme mali v rámci tejto oslavy spomenúť musím.

  • 17. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 260x
  • 6
Sťahovačka alebo prehlasovanie energii

Viktor Klimo

Sťahovačka alebo prehlasovanie energii

Kolega Tomáš Bella písal minule o strastiach prehlasovania elektriky, ja spomeniem svoje zážitky s plynármi...

  • 22. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 952x
  • 5
Kde je tráva zelenšia alebo o pesimizme...

Viktor Klimo

Kde je tráva zelenšia alebo o pesimizme...

Už to tak funguje na Slovensku: človek povedzme z Horných Obdokoviec chodí nakupovať do Nitry, človek z Nitry chodí nakupovať do Auparku v Blave a človek z Blavy chodí nakupovať do Viedne. Pritom všetci svorne tvrdia, že tam dostanú to, čo doma nie. Ako je to však v skutočnosti?

  • 8. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 093x
  • 21
Sofistikovaná forma emailového spamu

Viktor Klimo

Sofistikovaná forma emailového spamu

Mám rád vývoj a zisťujem, že sa vyvíja aj spam. Preč sú tie časy, keď som manuálne analyzoval hlavičky každého spamu a hlásil ich na www.spamcop.com v snahe odstaviť aspoň ISP, ktorý mizernými nastaveniami svojich serverov umožňujú zasielanie haldy spamu.

  • 7. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 578x
  • 16
Tituly pred menom, za menom...

Viktor Klimo

Tituly pred menom, za menom...

Denne sa čudujem, že si ešte vôbec niekto láme hlavu nad titulmi, dokonca ich aj aktívne používa. Len občas je to v situáciách nanajvýš smiešnych... že, pán inžinier...

  • 15. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 140x
  • 144
reklama
Ako som pílil psa...

Viktor Klimo

Ako som pílil psa...

Neľakajte sa názvu, síce vystihuje presne obsah toho, čo bude nasledovať, krvi sa však nedočkáte. Skôr to bude o tom, čo sa stane, keď domáci kutil dostane do rúk domáceho psa...

  • 6. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 869x
  • 9
Oplatí sa byť poctivý?

Viktor Klimo

Oplatí sa byť poctivý?

Veľa ľudí sa dnes sťažuje, aká nepoctivosť všade panuje, nielen v osobnom živote, ale aj v podnikaní a všelikde inde... Neviem ako vám, ale mne sa zatiaľ poctivosť vždy vyplatila...

  • 26. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 014x
  • 1
Stretnutie s potencionálnym vrahom

Viktor Klimo

Stretnutie s potencionálnym vrahom

Je sobota poobede, ideme so ženou autom pre babku do Pohronského Ruskova, oproti nám biela favoritka v protismere...

  • 16. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 918x
  • 9
Antibiotikum. Proti životu?

Viktor Klimo

Antibiotikum. Proti životu?

Tento článok bude o antibiotikách, bude to príbeh o tom, ako som proti nim bojoval a ako to celé dopadlo.

  • 18. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 467x
  • 12
Internet Nonstop - Dôležité varovanie!

Viktor Klimo

Internet Nonstop - Dôležité varovanie!

Nedávno som sa od známej, ktorá tiež používa službu Internet Nonstop od Eurotelu, že jej prvá faktúra bola príliš vysoká. Tu je vysvetlenie, čo sa môže pri troche nešťastia stať.

  • 25. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 167x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu