reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viktor Klimo

Viktor Klimo

Bloger 
  • Počet článkov:  111
  •  | 
  • Páči sa:  0x

freelance designerwww.klimo.netPostrehy, pripomienky a ostatné posielajte na: klimo[zavinac]blog.sme.skNa internete pod menom rockblock alebo protinoha Zoznam autorových rubrík:  DizajnVarenieKávaSydneyExtrémne športyZdravé nakupovanieSúkromnéNezaradenéMafia

reklama

Sydney

Nepresnosti v TV Markíza, alebo ako sa zosobášiť v Austrálií

Viktor Klimo

Nepresnosti v TV Markíza, alebo ako sa zosobášiť v Austrálií

Nezvyknem pozerávať telku, správy už tobôž nie, ale niekedy si ich len tak, kvôli prehľadu pozriem. Urobil som tak včera, pozeral som hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza a namotala ma bombastická upútavka: Ak ste sa zosobášili v Austrálií, váš sobáš nebude na Slovensku uznaný... Tak potom čo mám doma už pol roka, ak nie uznaný sobášny list zo Sydney?!

  • 4. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 066x
  • 43
Slabo vybavené záchranky

Viktor Klimo

Slabo vybavené záchranky

V dnešnom vydaní denníka SME som sa dočítal o tom, ako skrachoval lekár, ktorý sa snažil spustiť do prevádzky svoju vlastnú záchranku. Úrady mu vraj nevedeli za dva roky vydať príslušné povolenie a kým ho dostal, leasingová spoločnosť mu vozidlo odobrala. Pomerne smutná story, najmä z pohľadu ľudí, ktorým práve táto záchranka mohla zachrániť život. V tejto súvislosti ma napadla jedna historka zo Sydney. Tiež v nej ide o slabo vybavené vozidlá záchrannej služby, riešenie bolo však úplne iné...

  • 7. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 138x
  • 1
Na káve v Bar Coluzzi... (diel prvý)

Viktor Klimo

Na káve v Bar Coluzzi... (diel prvý)

nezapriem, že všetky moje témy sa točia jedna okolo druhej. Napríklad tento článok by sa dal rovnako zaradiť do rubriky Káva alebo Varenie, ale rozhodol som sa dať ho do Sydney... Pretože práve tu sa tento maličký podnik nachádza.

  • 21. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 194x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu