- - -
Dobry den p. Klimo,
sme konzultacna PR agentura, ktora na Slovensku komunikacne zastresujespolocnost Samsung. Ak dovolite kratku reakciu k tej vasej:
Spolocnost Samsung v ziadnom pripade nema zaujem a nechce realizovatsvoju marketingovu komunikaciu na ukor a za cenu poskodzovania zivotnehoprostredia. V suvislosti s predmetnym megaboardom neslo o cieleny vyrubstromov podmieneny pisomnym povolenim, ale islo o upravu ich korun. Tatouprava by v ziadnom pripade nemala akymkolvek sposobom ohrozit aleboobmedzit ich zivotaschopnost a uprava stromov v ziadnom pripade nesuvisiso samotnym vizualom megabordu. Ide o nestastnu zhodu okolnosti pravevzhladom k tomu, ze kreativa vizualu bola pripravena davno pred samotnymodsuhlasenim miesta vystavby megaboardu. A prave v suvislosti s toutonestastnou zhodou okolnosti pripravuje spolocnost Samsung zmenusamotneho vizualu. Akekolvek prepojenie tejto upravy s vizualommegaboardu je cisto nahodne.
Pevne dufame, ze prijmete nase stanovisko a vyrobky znacky Samsungzaradite do uzsieho vyberu pri Vasom dalsom nakupe.
Pekny den,
Martina Simorova
Mmd
Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants
Palisady 36, 811 06 Bratislava 1
Slovak Republic
- - -
(Absencia diakritiky je kvôli mailovej komunikácii.)
Megaboard Samsung, reakcia PR agentúry
Po tom, ako bol nedávny blog Potrebujeme megaboard alebo vypíliť stromy, aby ho bolo vidieť? zverejnený v tlačenej verzii SME, som dostal reakciu PR agentúry, ktorá má na starosti komunikáciu značky Samsung na Slovensku. S ich dovolením uverejňujem ich stanovisko.