reklama

Potrebujeme megaboard alebo vypíliť stromy, aby ho bolo vidieť?

Ak cestujete často po dialnici D1 smerom z Bratislavy do Trnavy, určite ste si všimli, že tam nedávno vyrástol nový megaboard. Tróni na ňom reklama na televízor Samsung.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Ešte keď ho skladali na zemi, som čakal, kedy ho budú zdvíhať a tipoval som, koľko žeriavov na to bude treba. Medzičasom megaboard zavesili, robili to dva mobilné žeriavy Liebherr, pekná prácička. So žeriavmi som mal v minulosti čo do činenia, tak som bol skrátka zvedavý...

Dnes, ako každý deň, som šiel do Bratislavy a pozerám sa na ten megaboard. Niečo je iné. Rad vypílených stromov, ktoré zakrývali výhľad na oné monštrum. A na plachte natiahnutý obraz televízora Samsung, na ktorom sú zobrazené stromy. Škoda, že sa mi to nepodarilo odfotiť, ale to skrátka treba vidieť: predstavte si, že niekto presne v polke odpíli strom.

Teraz neviem, či to bol reklamný zámer v zmysle "Nepotrebujeme stromy, náš televízor ich dokáže zobraziť ešte vernejšie ako v skutočnosti vyzerajú" alebo ich vypílili len preto, lebo skrátka zavadzali. Akákoľvek možnosť je dosť zlá.

Možno to bude znieť smiešne, ale môj najbližší televízor určite nebude Samsung.

Viktor Klimo

Viktor Klimo

Bloger 
  • Počet článkov:  111
  •  | 
  • Páči sa:  0x

freelance designerwww.klimo.netPostrehy, pripomienky a ostatné posielajte na: klimo[zavinac]blog.sme.skNa internete pod menom rockblock alebo protinoha Zoznam autorových rubrík:  DizajnVarenieKávaSydneyExtrémne športyZdravé nakupovanieSúkromnéNezaradenéMafia

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu