reklama

Odchádzam a svoje nádobíčko beriem do inej kuchyne...

Už dlhšie som avizoval, že začiatkom roka opustím svoje aktivity na tomto blogu. Nie preto, lebo ma písanie prestalo baviť. Naopak, písať budem naďalej, iba na inej adrese a o iných témach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Moje návštevy na sme.sk sa začali ešte počas môjho pobytu v Sydney. Bolo to najmä kvôli kontaktu s domovom, ale tiež kvôli diskusiám. Suchý článok dokáže povedať fakty, ale až diskusia mi pomohla informácie z neho pochopiť a rozvinúť. Neskôr, keď som sa vrátil, spustil server službu pre blogerov. Začal som teda písať. Najmä o kávičkách, kulinárii, ale aj o veciach, ktoré má trápili. Aj tu mali diskusie svoj význam, niekedy ma upozornili na omyl, inokedy dali zaujímavý tip na niečo, čo som ešte nepoznal. Po čase sa však pomery mojich tém zmenili v neprospech varenia. Mimo toho som začal mať pocit, že diskusie na sme.sk všeobecne začali byť extrémnejšie, cenzurovanejšie, že sa z nich pomaly vytráca aj tá posledná štipka slušnosti. Navyše som dospel k presvedčeniu, že zapájanie sa do týchto debát už pre mňa prestalo mať pôvodný význam. Rovnako pre mňa stratilo význam písať len o negatívných témach a zážitkoch, po čase to človeka vážne neposunie ďalej.
Možno je to teda znechutenie, môžno zmena priorít a možno preto, lebo skrátka nemám čas.

Aj preto som sa nakoniec rozhodol skončiť svoje návštevy na adrese sme.sk, vrátane blogovania, diskutovania aj obyčajného prezerania informácii a využiť svoj čas na niečo radostnejšie - na písanie o kulinárii. Môžete to brať aj tak, že som si otvoril vlastný podnik a presunul svoje nádobíčko do novej kuchyne . Budem rád, ak sa u mňa zastavíte na šálku kávy, nejakú chuťovku alebo obyčajné poklábosenie.

www.delikatesy.sk

Viktor Klimo

Viktor Klimo

Bloger 
  • Počet článkov:  111
  •  | 
  • Páči sa:  0x

freelance designerwww.klimo.netPostrehy, pripomienky a ostatné posielajte na: klimo[zavinac]blog.sme.skNa internete pod menom rockblock alebo protinoha Zoznam autorových rubrík:  DizajnVarenieKávaSydneyExtrémne športyZdravé nakupovanieSúkromnéNezaradenéMafia

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu